Tweet
WOLVES

Welcome new followers

I won’t dissapoint you with the amount of wolf posts hah

Thank you new followers! Enjoy! x

I just read some awesome news!

In Artis Zoo in Amsterdam a white wolf had pups! I’ll post the article later. So exited!

wolveswolves started following you

geezzlouise:

HI THERE

Hello, glad I found your blog! x

I’m glad I gained 78 followers in just one day,

thank you! Keep it coming, haha x

Hey new followers!

How are you today?

I found some really good and gorgeous wolf blogs today

Thank you for your existance haha

Its a low-budget-ish theatre-y 80s movie; not the best, but i think it would still be worth a watch!

I will! Thank you again! :)

This blog has been ‘on air’ for not even 2 days,

and I already can’t remember what I posted already or not lol

block

My eyes went directly to…without searching

Haha yeah, easy one. Did you noticed there were two? ;)

100 followers in 2 day

Thank you guys, ypu rock!

Off to town, having some breakfast in the sun with some friends

Damn, it’s hot in The Netherlands, me likey

Hope you guys are having a great day just like me!

Looking for a summerjob.

Bleh, why can’t I just work with wolves or something as a summer job? Oh yeah because we don’t have wolves in the Netherlands nor wolf sanctuaries or whatever. Oh wellllll

block

They have numbers now? Like the Terminator.

Hahaha <3